نقد و بررسی

بررسی دقیق هدفون گیمینگ پرودو PDX 413

بهترین ایربادز گیمینگ زیر 1 میلیون تومان

بررسی دقیق هدفون گیمینگ پرودو PDX 413 : طراحی خاص و نورپردازی چشم نواز این هدفون گیمینگ چشم هر بیننده ای را خیره می کند. ارگونومی بسیار خوب این محصول، استفاده از آن در طولانی مدت را بدون هیچ مشکلی امکان پذیر می سازد. پرودو PDX413 gaming با بلوتوث 5 در سریعترین حالت ممکن به دیوایس های دیگر متصل می شود.اندازه مناسب، قیمت اقتصادی، برند معتبر، کیفیت ساخت ، وضوح و تشخیص جهت صدا، میکروفون عالی و راحتی استفاده، تاخیر بسیار کم، همه و همه ما را بر این داشت تا بررسی کاملی از این هندزفری گیمینگ انجام دهیم.


نقاط قوت

  • طراحی و نورپردازی گیمینگ
  • مود گیمینگ
  • ارگونومی عالی 
  • ارزش خرید بالا
  • بلوتوث 5
  • مقاوم در برابر رطوبت 
  • تاخیر بسیار ناچیز در گیم
  • وضوح عالی میکروفون 
  • مناسب ورزش 

نقاط ضعف

  • کیس نسبتا بزرگ
  • شارژدهی متوسط 

مشاهده هندزفری در فروشگاه دیجی کالا

بررسی دقیق هدفون بلوتوثی پرودو PDX413 (پیشنهاد ایزی بست )

در ادامه با بررسی دقیق تر ایربادز گیمینگ PORODO PDX413 همراه شما هستیم.

طراحی ، ارگونومی و شارژ دهی باتری PORODO PDX413

PORODO PDX41 در بخش طراحی بی نقص بوده نورپردازی جذاب آن خیره کننده است. این نور پردازی هم در کیس هم روی گوشی ها وجود دارد. تم سبز آن نیز ما را به یاد محصولات ریزر می اندازد.

همچنین طراحی ارگونومیک این هدفون بلوتوثی باعث می شود تا در استفاده طولانی مدت احساس درد و خستگی در گوش ایجاد نشود. کیس این هدفون گیمینگ کمی بزرگ تر از محصولات مشابه هم رده بوده که قابل چشم پوشی است.

ایربادز دارای باتری 50 میلی آمپری و کیس شارژر 300 میلی آمپر ظرفیت دارد. پرودو در تست های انجام شده در هنگام بازی ، تا 5 ساعت شارژ دهی مداوم – گوش دادن به موسیقی تا 6 ساعت – مکالمه تا 4 ساعت و در حالت استند بای تا 12 ساعت شارژدهی داشته. همچنین کیس امکان 2 الی 3 بار شارژ کردن ایرباد را فراهم می کند.

 

همچنین بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند شیائومی 2022

کنترل های لمسی

مثل اکثر ایربادز های استاندارد، PORODO PDX413 نیز از کنترلر های لمسی روی هدفون ها برای انجام فرایند های مختلف پشتیبانی می کند. با یک بار تاچ کردن گوشی سمت راست ولوم افزایش و با یک بار تاچ کردن گوشی سمت چپ ولوم کم خواهد شد. با دو بار تاچ کردن موزیک یا فایل ویدئویی شما پلی می شود و با سه بار تاچ کردن گوشی سمت راست، به آهنگ بعدی و با سه بار تاچ کردن گوشی سمت چپ به آهنگ قبلی می روید.

اما جایی که این هدفون گیمینگ را از سایر هدفون های معمولی متمایز می کند حالت گیمینگ آن است. اگر گوشی سمت راست را 3 ثانیه تاچ و نگه دارید، مود گیمینگ فعال خواهد شد. در این حالت شاهد کاهش تاخیر صدا تا 40 میلی ثانیه هستیم که برای یک هدفون در این قیمت بسیار عالی است. این مورد برای گیمر های حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

کیفیت صدای هدفون

 هدفون پرودو PDX413 دارای کیفیت صدای بسیار بالایی است که می تواند صداهای مختلف را با بالاترین میزان وضوح و کیفیت برای کاربران پخش کند . همچنین از حالت مخصوص گیمینگ بهره مند است که می تواند نظر گیمر ها را به خود جلب کند. میکروفون تعبیه شده برای دستگاه نیز به شما این امکان را می دهد تا صدای خود را با کیفیت رضایت بخش و بدون نویز خاصی به مخاطبتان برسانید. 
PDX413
PDX413

همچنین بخوانید : راهنمای خرید بهترین هدفون تا 1 میلیون تومان

جمع بندی نهایی

بازی های موبایلی روز به روز محبوب تر می شوند. صدا در بازی یکی از اصلی ترین عوامل آن است. برای این که بتوانیدتجربه لذت بخشی از بازی داشته باشید، هدفون گیمینگ یکی از مهم ترین لوازمی است که به کار شما می آید. امیدواریم این بررسی برای شما مفید بوده باشد.

تصویر ایزی بست

ایزی بست

ما تو ایزی بست بهترین محصولات فروشگاه های اینترنتی رو معرفی می کنیم. از انواع گوشی و تبلت و لپ تاپ گرفته تا لوازم خانگی ، لوازم ورزشی ، مد و پوشاک و خلاصه همه چی. اینطوری می تونی با خیال راحت خریدتو انجام بدی :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا